Tuesday, January 23, 2007

همه بدن مگه اینکه خلافش ثابت شه!

آوریل 16

وای نمیدونی چه قدر خستم ، آماده ام که همین الان غش کنم و تا یه هفته هم پا نشم! گه گاه همچین حسی میاد سراغم...چیزه خاصی نیست...

اتفاقات امروز...امروز سر زنگ ورزش حسابی دیگه شخصیت حقیقی خودمو رو کردم، خوب باید همه بدونن که من چه قدر اسکولم...اصلا همه حالش به اینه که جلوی یه عده سوتی بدی تا شخصیتت همچین حسابی خرد شه...اصلا زنگ ورزش دیگه چی صیغه ایه؟ همون زنگ تفریحه با یکم قوانین مسخره. آخه از این چرت تر هم میشه؟ ببین، من قویترین مرد جهان نیستم، خودمم میدونم، اینم میدونم که یه سری بازی هم وجود داره که به وسیله چند تا آدم "هترو" ی بیکار که زور تو بازوشون گیر کرده بوده ساخته شده ...همیشه هم یه چیز گردی تو مایه های توپ وجود داره که باید توی یه دایره، حلقه، سوراخ، دروازه یا هر کوفتی که را بده بره! یه لشگر خفن هم همیشه مواظبتن که نتونی توی سوراخ بکنی...آقا جان من بلد نیستم و خوشم نمیاد که بازی کنم! نمیفهمم چه اصراری هست که من این ناتوانیمو هر روز ساعت 2 برای یه عده زیادی آدم ضایع نمایان کنم؟ خیلی چندش آوره! وقتی توپ رو طرفم پاس میدن دست و پامو گم میکنم! انقدر هول میشم که در نهایت اکثرا با مخ میام زمین! اوخ، خیلی اوضام بیریخته! کاش میشد یه نامه ای چیزی از مدیر بگیرم و از زیر این زنگ ورزش در رم! باید تو برنامه هفتگیم اسم زنگ ورزش رو خط بزنن و جاش بنویسن زنگ بدبختی و حقارت! اه.

******

عصری با سام نشستیم پای MTV و همه ویدئو ها رو به ترتیب مسخره کردیم. حتی اونایی رو که دوست داشتیم...گروه های راک با اون سر و صدای گهگاه بیجاشون و تکون خوردن مسخره دوربین، هر لحظه انتظار داری که خواننده از شدت فشار بترکه!

ویدئو های هیپ هاپ که توشون دلاری هست که از آسمون میباره و چپ و راست شامپاین رو سر سینه این در و داف ها باز میکنن، همه خیلی خوشگل و شاد تو یه کشتی تفریحی که اجاره ای هم هست دارن خوش میگذرونن و پارتی میکنن! بابا پولدارا!!! گروه های آلترنتیو که یه خواننده نیمه گی/ا ستریت با یه سری از رفیقاش نشستن توی یه خونه و دارن کس و شعر میخونن و گه گاه یه تصاویری از یکی دو تا دختر هم میبینیم که ظاهرا خواننده محترم هیچ علاقه ای هم بهشون نشون نمیده و در آخر هم یهو نمیدونیم چی میشه که تو یه خیابون خلوت یا بالای پشتبام یه آسمون خراش همو میبینن و شروع میکنن به بغل کردن و لیسیدن همدیگه! ویدئو های R&B رو که دیگه نگو، همه دارن بصورت سلو-موشن و آهسته حرکت میکنن، آهسته میخونن، آهسته همو بغل میکنن، آهسته همو میبوسن، آهسته با هم بهم میزنن، آهسته گریه میکنن، آهسته بر میگردن با هم، فقط گاهی که باید یه اسکلی برقصه ممکنه یکم از حالت اسلو موشن در بیارن سیستمو! جالبه، اگه یکم دقت کنی میتونی نحوه بازاریابی همه چی رو ببینی و اونوقته که یه جوارایی میخوره تو ذوقت! نه که من حالا از این چیزا بدم بیادا...خوشمم میاد! ولی اینکه تصور کنی یه سری آدم باهوش تو کت و شلوارای شیکشون نشستن و میدونن چه دکمه ای رو فشار بدن تا من از یه چیزی بیشتر یا کمتر خوشم بیاد یکم گیجم میکنه! ترسناکه! مثله شستشوی مغزی میمونه!

برای امروز دیگه فکرهای سطح بالا بسه...برم یکم استراحت کنم...تا بعد.

11 Comments:

Blogger علی said...

ثابتکن یاللا

6:28 AM  
Blogger آدم آهنی said...

آره بابا استراحت کن، اینا چیه دیگه

8:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

من هم می گم یه کم استراحت کن راستی به نظرت پینک ببینی بهتر نیست هر چند که خیلی وقته که ...

2:44 AM  
Blogger stranger said...

سلام من يه فاحشه بازنشسته هستم يه آدم عقده اي هستم كمبود مخبت دارم به ما هم سر بزن!!

7:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
من هم دقيقا مثل تو بدم تو زنگهاي ورزش
اما حالا افسوس مي خورم كه چرا با بچه ها فوتبال بازي نكردم
راست مي گن
آدم چيزي رو كه از دست ميده تازه قدرش رو مي فهمه
انتخاب با توست

3:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

زنگ ورزش
زنگي كه همه بدجوري اجباري بايد شاد باشن
زنگي كه همه دوسش داشتن جز من
تو چقدر جفت پا مي پري ؟
چند تا شنا ميري ؟
بارفيكس ؟؟؟
خب باشه برو 18
تمام شد
ديگه مي تونم اجباري ورزش نكنم

3:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

bardya ye site jadyd dare
www.bardya1362.blogfa.com
khasty sar bezan
rasty tu dokhtary?
choon hich nam va neshooni nadary
age dokhtary ke hichi.
age pesary..add kon maro
haha.
bye

2:53 AM  
Blogger Journalboy said...

هاها:))) هر کی نام و نشون نداشت دختره؟:)) بیچاره ها رو بی نام و نشون کردی :)

1:24 AM  
Blogger Sepehr said...

Oops, I practically forgot here, it's been a long long Time i know...however glad to read this again. keep up the good work pal!

10:19 PM  
Blogger aram said...

مثل روز های بی نوشته
پر هستم از کامنت های فکری
همه اش برای تو

10:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

جدي؟

چند سال رفوضه شدي؟

يه خورده ديره ولي دلم خواست كامنت بزارم!

سلام

10:14 PM  

Post a Comment

<< Home